Наша нова велика ідея minnim - We do jeans, you do things
Друзі, привіт.
Півроку тому ми розпочали роботу над покращенням комунікаційної стратегії minnim. А з початку цього місяця запустили процеси щодо зміни позиціонування та комунікації. Ми не перестаємо змінюватись.
Основною ідеєю бренду стає створення джинсів для тих, кому є про що подумати, окрім джинсів. Це зайняті, творчі, цікаві та ідейні люди. Вони живуть, а не позують, не прагнуть бути ідеальними, а хочуть бути собою. У них свій ритм та пристрасть до життя. У нас також є пристрасть – це джинси. І ми робимо їх такими, щоб в них було цікаво жити.
Ми так само пропонуємо обмежену лінійку продуманих джинсів із щільного деніму, які можна легко вибрати, а потім носити протягом 8 сезонів. Такий підхід виключає надвиробництво, допомагає купувати нові речі рідше і економить час для цікавіших занять, ніж пошук джинсів.
Наша нова велика ідея – We do jeans, you do things. Ми займаємось джинсами, а ви своїми важливими справами.
Цієї осені ми представили нові джинси у двох довжинах, щоб ви могли підібрати їх під свій зріст. І в найближчий місяць спробуємо показати ще одну нашу модель.
Залишайтеся з нами, стежте за оновленнями бренду та купуйте якісний денім на minnim.ua
Сергій Фомін, засновник бренду minnim.